Jatka sisältöön

Hoida maksuasioitasi

Jos itsepalvelu ei ole sinulle sopivin asiointitapa, voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse, chatissa tai sähköpostitse – olemme täällä sinua varten. Oikeat yhteystiedot löydät aina laskultasi tai lähettämästämme kirjeestä. Hyödynnä myös Usein kysytyt kysymykset -palstaa, voit löytää vastauksen kysymykseesi sieltä.


Laskut ja maksuasiat yhdessä osoitteessa 24/7


Chat palvelee MyRopossa ma-pe 8-20.
Ropobotti on apunasi 24/7.


Tavoitat asiakaspalvelumme viestitse parhaiten MyRopon kautta.
Hoidatko yrityksesi maksuasiaa? Voit jättää viestin myös yhteydenottolomakkeen kautta.


Puhelinasiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 8-20. Oikeat yhteystiedot löydät aina saamastasi laskusta.

Suosituimmat ajat asioiden hoitamiseen ovat arkisin puolenpäivän aikaan lounastuntien yhteydessä (klo 10-12) ja iltapäivällä toimistoajan päättyessä (klo 15.30-16.30). Jos mahdollista, suosittelemme ottamaan yhteyttä näiden aikojen ulkopuolella tai asioimaan MyRopo-palvelussa, jossa maksuasiat hoituvat aina nopeimmin.