Avainsana: Asiakaskokemus

Ajankohtaista
Teemawebinaari 4.12.2024: Asiakaskokemus ja digitalisaatio
Lue lisää
Ajankohtaista
Vastuullisuus ja asiakaslähtöinen laskutustapa
Lue lisää
Ajankohtaista
Asiakastutkimus: Ropo Online on helppo ja joustava tapa hoitaa maksuasioita
Lue lisää
Ajankohtaista
Ropon yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus käynnistyy elokuussa
Lue lisää
Ajankohtaista
Asiakastutkimus 2021: Ropon asiakaspalvelussa korostuu ystävällisyys ja asioiden helppo hoitaminen
Lue lisää
Ajankohtaista
Blogi: Asiakaskokemuksen uusi aika on digitaalinen – ”maksuasioiden hoitaminen hankalassakin tilanteessa on ihailtavaa vastuunkantoa”
Lue lisää
Ajankohtaista
Ropon hyvä perintätapa ja eettiset periaatteet – meidän tapamme toimia
Lue lisää
Ajankohtaista
Kesän aikana teemme yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimusta
Lue lisää
Ajankohtaista