Jatka sisältöön

Nivos

Nivos

Nivos Oy:n siirtyminen Ropo Capitalin asiakkaaksi on tuonut tehoja ja säästöjä mm. entistä toimivamman maksuvalvonnan ja räätälöidyn puhelinperinnän avulla. Palveluratkaisu on vapauttanut resursseja rutiinitöistä ydinliiketoimintaan sekä säästää henkilötyötä ja kustannuksia.

Nivos Oy:n laskutus ja saatavien hallinta hoidetaan Ropo Capitalin avulla. Laskujen luonti tapahtuu yhtiön omassa laskutusohjelmistossa, josta laskuaineisto siirretään rajapinnan yli sähköisesti Ropo 24:ään. Ropo Capital hoitaa saatavien hallinnan ja maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun.

– Maksuvalvonta hoidetaan kokonaisuutena nyt näpäkämmin. Esimerkiksi energiatoimialaa varten räätälöity puhelinperinnän kokonaisuus on ollut tosi hyvä keino tehostamaan saatavien kotiutumista talviaikaan, kertoo Nivos Oy:n kehitysjohtaja Piia Sydänmaa.

Palveluratkaisun erikoisuutena on energiayhtiöille ominainen sähkönjakelun keskeytys- ja kytkentäprosessi, joka vaatii saumatonta tiedonsiirtoa Ropo 24:n ja Nivos Oy:n järjestelmien välillä. Laskutus-, maksuvalvonta- ja katkaisuprosessi on automatisoitu ja siihen sisältyy tehokas katkaisuvaroituspalvelu sekä energiatoimialaa varten räätälöity puhelinperinnän kokonaisuus.

– Tilastot osoittivat tämän olevan erittäin tehokasta ja tuottoisaa. Koko keskeytys- ja kytkentäprosessin siirto vapautti meillä paljon työaikaa, jatkaa Sydänmaa.

  • arkistointi
  • energiasektori
  • laskujen välitys
  • netposti
  • Nivos
  • paikallistulostus
  • saatavien hallinta
  • suoramaksut