Trust Kapitalin TrustPoint-palveluympäristön uusin versio vähentää käsityön tarvetta reskontrassa ja tehostaa taloushallinnon toimintaa. Lisäksi käyttöliittymä skaalautuu aiempaa paremmin päätelaitteen mukaiseksi.
Trust Kapitalin tuottaman taloushallinnon palveluympäristö TrustPointin uusi versio tarjoaa asiakkaille lukuisia reskontran automatisointityökaluja, jotka vähentävät käsityön tarvetta. Lisäksi järjestelmä on uudistettu responsiiviseksi. Käyttöliittymä siis skaalautuu päätelaitteen mukaan, olipa käytössä sitten älypuhelin, tabletti tai tietokone.
Tietohallintojohtaja Ilkka Sammelvuo kertoo, että TrustPointin uusi, reskontran automatisointia entistä paremmin tukeva ohjelmistoversio 3.0 on luonnollinen kehitysaskel Trust Kapitalille.
– Liiketoimintamme perustana on taloushallinnon prosessien yksinkertaistaminen, jonka jälkeen niiden automatisointi on mahdollista, Sammelvuo sanoo. Suurien tapahtumamassojen automatisointi luonnollisesti kasvattaa taloushallinnon tehokkuutta. Trust Kapitalin viisihenkinen tiimi hallinnoi TrustPointilla kuukausitasolla seitsemää tuhatta reskontraa.
Reskontran hallinta on vain osa TrustPointia, joka yhdistää yrityksen taloushallinnon yhdeksi palveluksi. Siihen sisältyy myyntilaskun koko elinkaareen liittyvien palveluiden hallinta.
– Tällaisen kokonaisvaltaisen palvelun tarjoaminen laadukkaasti edellyttää ylivertaista teknologiaosaamista. Haluamme olla alamme suunnannäyttäjä, ja rakennammekin Kuopioon taloushallinnon automatisoinnin osaamiskeskittymää”, Sammelvuo kertoo.
TrustPointia kehittää täyspäiväisesti lähes 20 työntekijää. Kehittäjien määrä kasvaa tästä vielä merkittävästi Trust Kapitalin tuoreen Enfo Zender -yritysoston myötä. Alkaneen vuoden trendinä on Sammelvuon mukaan rahoituksellisten elementtien tuominen vielä aiempaa vahvemmin myyntilaskun elinkaareen.