Haluamme selvittää millaisia mielikuvia Ropon asiakaspalvelun ja maksuneuvonnan kanssa asioineilla asiakkailla on maksuasioiden hoitamisesta ja miten asiakkaat kuvaavat asiakaskokemustaan.
Elo-syyskuun aikana tehtävän tutkimuksen vastausten perusteella arvioimme onnistumistamme ja keräämme palautetta palvelumme kehittämiseksi. Selvitämme myös asiakkaiden kokemuksia eri palvelukanavistamme ja siitä, millaisia asioita edelleen mieluiten hoidetaan henkilökohtaisesti ja missä itsepalvelukanavan tai verkkopalvelun arvioidaan toimivan parhaiten.
Tutkimus toteutetaan puhelinhaastatteluina sekä verkkokyselynä ja vastaajat valitaan satunnaisesti viimeisen kuuden kuukauden aikana asiakaspalvelussamme asioineiden asiakkaiden joukosta. Tutkimuksen teknisestä toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Feelback Oy.
Vastaava tutkimus toteutettiin edellisen kerran vuonna 2021 – voit tutustua vuoden takaisiin tuloksiin tästä »