Toteutamme kaksi kertaa vuodessa NPS-mittauksen avainasiakkaidemme päättäjille ja vaikuttajille. Marras-joulukuussa 2023 toteutetussa NPS-kyselyssä saimme jälleen hyvän tuloksen suositteluluvun ollessa 67. Tulos on parantunut hieman touko-kesäkuun mittauksesta, jolloin vastaava luku oli 66. Tulokset yhdistettynä saimme vuoden 2023 NPS-luvuksi 67.
Kyselyn avoimissa palautteissa korostuivat etenkin sujuva yhteistyö, nopea reagointi ja palvelukehitys. Asiakkaamme arvostavat myös ropolaisten asiantuntijuutta sekä ystävällistä ja ratkaisukeskeistä palveluasennetta.
Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme. Kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi palveluamme ystävälleen/kollegalleen asteikolla 0–10. Myös vapaan palautteen antaminen on mahdollista. Nettosuositteluindeksissä eli NPS-mittarissa luku asettuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).
Poimintoja avoimista palautteisesta
• Hyvää toimintaa, täysi kymppi!
• Tuttu ja turvallinen kotimainen yritys.
• Ropo on aina valmis kuuntelemaan ja kehittämään toimintaansa – yhdessä hyvä tulee.
• Olen ollut erittäin tyytyväinen yhteistyöstä kanssanne.
• Arvostan erityisesti asiantuntijuuttanne ja ripeyttä kehitysasioissa.
• Toimiva yhteistyö, nopea reagointi kysymyksiin, ystävällinen palvelu ja kaikin puolin kaikki toimii ja on sujuvaa.
• Tavoitettavuus on hyvä, palvelu erinomaista ja toimialojen ymmärrys kunnossa.
• Asiat on sujuneet hyvin ja tarvittavat asiat on saatu etenemään ja selvitettyä yhteistyössä.
• Toimiva asiakaspalvelu ja sujuva yhteistyö.
• Tehokkaat ja täsmälliset prosessit.
• Nopea ja helppo asiointi. Ystävällinen palvelu.