Ropo Onlinen chatissa saat henkilökohtaista neuvontaa ja voit opastetusti hoitaa maksuasiasi kuntoon helposti ja nopeasti yhdellä kertaa. Palvelussa asioidaan turvallisesti sähköisen tunnistautumisen kautta. Kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla osoitteessa: ropo-online.fi.
Chat-asiakaspalvelijamme auttavat maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä sekä Ropo Onlinen käytössä.
Jos sinulla on epäselvyyttä avoinna olevista maksuista, voit chatin kautta saada esimerkiksi suoran maksulinkin, jonka kautta pääset maksamaan avoimen summan kokonaisuudessaan. Ropo Onlinessa maksettuna maksu näkyy järjestelmässämme reaaliaikaisesti.
Online-linkin kautta maksaminen nopeuttaa asiointia myös katkaisuvaroituksiin ja katkaisuihin liittyvissä asioissa, koska maksutositetta ei tarvitse toimittaa erikseen. Samalla kertaa Onlinessa voi tarvittaessa myös vahvistaa paloturvallisuuden ja näin nopeuttaa sähköjen jälleenkytkentää.
Chat-asiakaspalvelijamme ovat tavoitettavissa arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella Ropo Onlinessa voi hoitaa maksuasioita itsenäisesti 24/7 virtuaalisen apurimme Ropobotin avustuksella. Myös Ropobotti toimii online-palvelun vahvan tunnistautumisen takana ja osaa tarvittaessa antaa tarkempiakin ohjeita pyydettyään yksityiskohtaisia tietoja laskuun, maksumuistutukseen tai maksuvalvontakirjeeseen liittyen.
Ropo Online -palvelussa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää, tehdä maksusuunnitelman, ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.