Ropo Online -verkkopalvelu kokee tämän ja ensi vuoden aikana mittavan uudistuksen, jossa parannamme palvelun käytettävyyttä ja ulkoasua sekä näkyvyyttä asiakkaan kokonaistilanteeseen. Tuomme palveluun lisäksi monipuolisesti uusia toiminnallisuuksia sujuvoittamaan asiointia ja maksuasioiden hoitamista.
Uudistukset tehdään vaiheittain ja kerromme muutoksista sitä mukaa, kun tuomme niitä Onlineen. Toukokuun lopussa uudistamme palvelun käyttöliittymän, minkä myötä palvelu saa uuden ilmeen ja entistä käyttäjäystävällisemmän rakenteen. Tuomme palveluun lisäksi laskuarkiston, jonka avulla asiakas voi kätevästi hakea maksettuja laskuja viimeisen 24 kuukauden ajalta. Samalla helpotamme ja selkeytämme tilinumeron ilmoittamista.
Myöhemmässä vaiheessa tuomme parannuksia mm. laskun tilan tarkasteluun, maksusuunnitelman maksamiseen sekä osoitetietojen päivittämiseen. Kehitämme myös viestintätyökaluja tuomalla palveluun viestikeskuksen ja optimoimalla ChatBotin toimintaa.
Ropo Online palvelee 24/7
Ropo Onlinessa voi hoitaa laskuun, maksumuistutukseen tai perintälaskuun liittyviä asioita itsenäisesti itselleen sopivana ajankohtana. Online on hyvä ratkaisu, kun kyse on itsepalveluna hoituvista rutiini-ilmoituksista tai erääntymättömälle laskulle tarvitaan lisää maksuaikaa. Onlinessa voi kätevästi itse siirtää laskun eräpäivää tai jakaa laskun pariin osaan – laajempien maksusuunnitelmien osalta apua saa myös Onlinen chatissa. Palvelussa asioidaan turvallisesti sähköisen tunnistautumisen kautta osoitteessa: ropo-online.fi.