Jatka sisältöön

Asiakaskysely: Ropo on luotettava ja asiantunteva kumppani

Ropon vuosittainen asiakaskysely toteutettiin joulukuussa 2022 ja siinä selvitettiin laajasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme sekä asiakaskokemusta ja Ropoon liittyviä mielikuvia. Kyselyssä tiedusteltiin myös palveluidemme kehityskohteista. Tyytyväisyys palveluihimme on edelleen hyvällä tasolla ja yhteistyötä Ropon kanssa pidetään toimivana. 

Tutkimuksen mukaan 74 % on erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä palveluihimme. Palveluiden käytöstä tarkemmin kysyttäessä 79 % näkee, että systemaattinen muistuttaminen on tehokas tapa maksuviiveiden ja luottotappioiden pienentämiseen ja 75 % pitää prosessin läpinäkyvyyttä ja reaaliaikaista tiedonsaantia tärkeänä etuna.

Ropo koetaan luotettavana ja asiantuntevana kumppanina, jolla on toimivat palvelut:

  • Asiakkaistamme 81 % pitää Ropoa luotettavana ja 78 % asiantuntevana.
  • Palveluiden toimintavarmuuteen on tyytyväisiä 78 % ja laatuun sekä yhteistyöhön 76 % vastaajista.
  • 71 % vastaajista kokee saavansa henkilöstöltämme hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja 70 % mielestä vastausajat ovat hyvällä tasolla ja palvelua saa nopeasti.

Kyselyä uudistettiin vastaamaan paremmin päivitetyn strategiamme painopistealueita ja mukaan otettiin mm. vastuullisuuteen ja arvoihimme liittyviä kysymyksiä. Asiakkaistamme 62 % pitää Ropoa vastuullisena ja 56 % omia arvojaan vastaavana toimijana.


Otteita asiakaskyselyn positiivisesta palautteesta:

”Yhteistyö toimii mutkattomasti ja ketterästi.”
”Olen tyytyväinen palveluunne. Saan nopeasti tiedot kysymyksiini asiantuntevilta henkilöiltä.”
”Ropon palvelut ovat erittäin kustannustehokkaita.”
”Olen aina saanut hyvää asiakaspalvelua ja neuvoa kysymyksiini. Ropon webinaarit ovat selkeitä ja aiheellisia.”
”Nopea vastaaminen myös puhelimitse sekä asian ratkaiseminen saman tien hyvien neuvojen avulla.”
”Ropo on yrittäjän erinomainen kumppani laskutusasioissa ja myyntiraporteissa.”