Jatka sisältöön

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15. Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat MyRopon chatissa ja puhelimitse. Oikean puhelinnumeron löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista. Laskun sisältöön, sopimukseen, laskutuskauteen tai vielä saapumattomaan laskuun liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä omaan palveluntarjoajaasi.

Ropon maksuneuvonta auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat maksuasiasi Myropo -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman ja keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Jos hoidat yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Jos hoidat yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.